Published July 2, 2022 | Version v1
Journal article Open

SPORT TOVAR VA XIZMATLARINI TAQDIM ETUVCHI KORXONALAR FAOLIYATIDA MARKETING MUHITINI O`RGANISH VA "SWOT" TAHLILINI AMALGA OSHIRISH

Description

Maqolada sport tashkilotlari marketingini yuritish uchun ichki va  tashqi muhitni tahlil qilish jarayoni o`rganilgan. Ushbu tahlil jarayonida tashkilotning SWOT ya’ni kuchli va kuchsiz tomonlarini  aniqlash borasida hamda tashkiotga  bo`ladigan xavf va uning imkoniyatlarini tahlil qilish o`rganilgan. Shuningdek, tashqi muhitning siyosiy, ijtimoiy va iqtisodiy jihatdan korxona faoliyatiga tasiri o`rganilgan.

Files

331-334.pdf

Files (243.0 kB)

Name Size Download all
md5:17a997089782dfdd3828965e94694444
243.0 kB Preview Download