Published April 29, 2024
| Version v1
Journal article
Open
"TRIZ" TEXNOLOGIYASIDAN BOSHLANG'ICH SINFLARDA QO'LLASH ORQALI QANDAY SAMARADORLIKKA ERISHISH USULLARI
Description
Maqolada boshlang'ich maktab o'quvchilarida kognitivi rivojlantirish muammosiga bag'ishlangan. Muammoni hal qilish uchun TRIZ-pedagogika an’anaviy o'qish darslarida bola shaxsida kognitiv rivojlanish vositasi sifatida ko'rib chiqiladi.Tadqiqotning maqsadi boshlang'ich maktab o'quvchilarida tanqidiy fikrlashning rivojlanish darajasini aniqlash va an’anaviy o'qish darslarida TRIZ-pedagogikaning turli usullaridan foydalanishni sinab ko'rishd hamda ulardagi ijodkorlik, ziyraklik, mustaqillik va ijtimoiy faollik kabi sifatlarni tarbiyalash masalalari atroflicha o‘rganildi.
Files
138-141.pdf
Files
(421.7 kB)
Name | Size | Download all |
---|---|---|
md5:fa6afd1bf3e262041e08382acefca892
|
421.7 kB | Preview Download |