MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARGA SENSOR TARBIYA BERISH

Authors

  • Sabina Jamshid qizi Islomova
  • Barno Ziyaviddinovna Ergasheva

Keywords:

Sensor tarbiya, Montessori metodikasi, hissiy sezish, texnologik yondashuv, boshqarish me'zoni, emotsional ta'sir,pedagogik talab

Abstract

Bolalarning ruhiy va jismoniy imkoniyatlariga muvofiq  tarzda oʻz-oʻziga xizmat qilishda e'tibor va talablari yuqorilab boradi.Sezgi  idrok qanchalik boy bo‘lsa, bolaning tevarak-atrofdagi, olam haqidagi tasavvurlari shunchalik keng bo‘ladi. Maktabgacha yosh davri sensor jarayonlarni rivojlantirish davridir. Shuning uchun bu davrda sensor tarbiya muhim o‘rinni egallaydi. Bolalarning sensor madaniyati, unda sezgi, diqqat va idrokning rivojlanish darajasini bilish, faoliyatining muvaffaqiyati uchun muhim shart-sharoit hisoblanadi. "Biz qanday qilib bolaga toʻgʻri  sensor  tarbiya bera olamiz" , degan  savollar tugʻilishi tabiiydir. Aynan bu maqolada mashhur olima -  Mariya Montessorining bogʻcha yoshidagi bolalar uchun  sensor tarbiya berishning no'anaviy 10 ta qoidasi va boshqarish usullari xususida soʻz olib boriladi.

Downloads

Published

2024-07-28