XXI ASR KO’NIKMALARINING ILMIY METODIK ASOSLARI
Keywords:
21-asr ko'nikmalari, tanqidiy fikrlash, ijodkorlik, hamkorlik, muloqot, ta'lim asoslari, tizimli tahlilAbstract
Ushbu maqola 21-asr ko'nikmalarini rivojlantirishning ilmiy tamoyillarini o'rganadi, ushbu o’rganish zamonaviy ta'lim va raqamli rivojlanish muhitida muvaffaqiyatga erishish uchun tobora muhim ahamiyat kasb etib bormoqda. Mavjud adabiyotlarni sistematik analiz qilish orqali, ushbu sharh 21-asr qobiliyatlari, jumladan, tanqidiy fikrlash, ijodkorlik, hamkorlikda ishlash va muloqot bilan bog'liq asosiy qoidalar, ta'riflar va pedagogik yondashuvlarni o’z ichiga oladi. Biz turli olimlar va izlanuvchilarning ushbu soxada olib borgan ishlarini tahlil qilamiz va ularning bu ko'nikmalarni o'quv dasturlariga integratsiya qilish zarurligi haqidagi nuqtai nazarini o’rganishga harakat qilamiz. Natijalar o'quvchilarni rivojlanayotgan global dunyoga tayyorlash uchun ushbu kompetensiyalarni rivojlantirish muhimligi ochib beradi. Bundan tashqari, o’rganishlarimiz hozirgi tadqiqotdagi kamchiliklarni muhokama qiladi va kelajakdagi tadqiqot uchun yo'nalishlarni taklif qiladi.