TA’LIM OLUVCHILARINI KASBGA YO‘NALTIRISHDA NEUROFEEDBACK TEXNOLOGIYALARINING STRESSNI BOSHQARISH VA MOTIVATSIYANI OSHIRISHGA TA’SIRI

Authors

  • Fayzullayeva Muhayyo Zohir qizi Chirchiq davlat pedagogika universiteti 1- bosqich magistranti

Keywords:

Neurofeedback, ta'lim, stressni boshqarish, motivatsiya, kasbga yo’naltirish, miya to’lqinlari.

Abstract

Mazkur tezisda neurofeedback texnologiyasining ta’lim oluvchilarning kasbga yo‘naltirish jarayonida stressni boshqarish va motivatsiyani oshirishdagi o‘rni tahlil qilinadi. Neurofeedback miya to‘lqinlarini boshqarish orqali hissiy barqarorlikni va o‘z-o‘zini nazorat qilish qobiliyatini rivojlantiradi. Ushbu tezis kasbiy yo‘naltirishda innovatsion usullarni qo‘llashga qiziqqanlar uchun ahamiyatlidir

Downloads

Published

2025-04-06