SPORT TOVAR VA XIZMATLARINI TAQDIM ETUVCHI KORXONALAR FAOLIYATIDA MARKETING MUHITINI O`RGANISH VA “SWOT” TAHLILINI AMALGA OSHIRISH

Authors

  • Eshanqulov Baxodir O`zbekiston davlat jismoniy tarbiya va sport univrsiteti
  • Zokirov Rashidxon O`zbekiston davlat jismoniy tarbiya va sport univrsiteti

Keywords:

marketing, sport tovarlari, SWOT analiz, sport tashkilotlari, narx, marketing strategiyasi, reklama targ`iboti, homiylar.

Abstract

Maqolada sport tashkilotlari marketingini yuritish uchun ichki va  tashqi muhitni tahlil qilish jarayoni o`rganilgan. Ushbu tahlil jarayonida tashkilotning SWOT ya’ni kuchli va kuchsiz tomonlarini  aniqlash borasida hamda tashkiotga  bo`ladigan xavf va uning imkoniyatlarini tahlil qilish o`rganilgan. Shuningdek, tashqi muhitning siyosiy, ijtimoiy va iqtisodiy jihatdan korxona faoliyatiga tasiri o`rganilgan.

Downloads

Published

2022-06-30