РАҚАМЛИ ИТИСОДИЁТ ШАРОИТИДА ХИЗМАТ КЎРСАТИШ СОҲА КОРХОНАЛАРИДА МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИ
Keywords:
Рақамли иқтисодиѐт, телекоммуникация, маркетинг стратегияси, модернизация, телекоммуникация хизматлари, электрон пул, электрон почта маркетинги, электрон банк, электрон хизматлар, электрон тижоратAbstract
Маркетинг стратегиясидан фойдаланган ҳолда ахборотни тарқатишнинг юқори тезлиги ҳосил бўлиши кўрсатиб ўтилган. Телекоммуникация хизматлари бозорини шакллантириш ва ривожлантиришда маркетингни роли ҳақида тушунча берилган. Рақамли иқтисодиѐт шароитида давлат телекоммуникация хизматлари бозорини ривожлантиришга ѐрдам берувчи муайян иқтисодий кўрсатмалар таклиф қилинган.