“TRIZ” TEXNOLOGIYASIDAN BOSHLANG’ICH SINFLARDA QO‘LLASH ORQALI SAMARADORLIKKA ERISHISH USULLARI
Keywords:
tanqidiy fikrlash, TRIZ pedagogikasi, boshlang'ich sinf o'quvchisi, ta'lim faoliyati, kognitiv rivojlanishAbstract
Maqolada boshlang'ich maktab o'quvchilarida kognitivi rivojlantirish muammosiga bag'ishlangan. Muammoni hal qilish uchun TRIZ-pedagogika an’anaviy o'qish darslarida bola shaxsida kognitiv rivojlanish vositasi sifatida ko'rib chiqiladi.Tadqiqotning maqsadi boshlang'ich maktab o'quvchilarida tanqidiy fikrlashning rivojlanish darajasini aniqlash va an’anaviy o'qish darslarida TRIZ-pedagogikaning turli usullaridan foydalanishni sinab ko'rishd hamda ulardagi ijodkorlik, ziyraklik, mustaqillik va ijtimoiy faollik kabi sifatlarni tarbiyalash masalalari atroflicha o‘rganildi.